Varmblod är Charmblod

2015-07-04
23:46:00

Fridas konfa i foton
Det blev en mycket fin men även varm konfirmationsgudstjänst. Jag återsåg två av mina gamla konfa-kompisar (carl och Fideli). Fridas och Allis klänningar var väldigt vackra och det verkade som om de båda var avspända.
Maten på kalasen senare var god och hundarna var sååå gulliga. Men det allra bästa, det var nattdoppet i Bosarpssjön med Allis, Frida, Rasmus och Alma! Det var mycket sjönare att bada nu än det var innan idag. Vattnet var ljummet (25 grader) och vi hade det najs. Vi ska bada igen imoorgon i Bosarp hoppas jag. Åhhh, jag älskar verkligen att bada, speciellt med underbara människor som de här!
 
Godnatt!
 
 
 
Taggar: Bosarpssjön, Rickarum, konfirmation, åhuskonfa15;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: