Varmblod är Charmblod

2016-07-01
04:22:00

Att planera ett äventyr
Onsdag 29 Juni 2016 - att planera ett äventyr
 
Jag tyckte att jag vaknade sent vid 11, men tydligen inte, Ploy sov tills klockan 14:30! 
Dagen bestod praktiskt taget av att kolla i guideboken, kolla upp hotell på internet, packa och kolla tågtider för Ploy och jag ska iväg på vårt nästa äventyr imorgon! Jag chattade och läste ett tal av J.F. Kennedy som var minst sagt ironiskt men det är en annan femma.
Ploy oc jag ska resa runt i Thailand i två-tre veckor själva. Det kommer bli jättekul och jag ser verkligen fram emot det!
Imorgon ska vi ta tåket till Ayuttaya, en tempelstad.  
 
Idag kunde jag dock konstatera att jag är något dålig i magen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: