Varmblod är Charmblod

2013-08-25
15:56:58

jag är döööd X(
Mitt lag på byastafetten hette Vågen1.
Det var 5 sträckor.
På sträcka 1 (3 km) sprang Frida.
På sträcka 2 (1 m) gick mamma.
På sträcka 3 (7 km) sprang jag
På sträcka 4 (8 km) cyklade Göran
På sträcka 5 (4 km) sprang Allis
 
Vi kom inte sist men heller inte först, av 21 lag så kom vi fjärde sist men jag är iallafall nöjd, alla var jätteduktiga.
Jag blev näst sist på min sträcka men jag var ju också yngst och dom flästa som sprang den sträckan hade jättelånga ben och verkade jättevältränade så jag försöker att tänka på att jag kan ju bara bli bättre!
 
Mamma kom och mötte mig sista biten med cyklen och räkte mig en vattenflaska, jag drack nästan upp hela och resten hällde jag över mig. Åååh vad det var skönt, jag var så svettig och solen bara stekte på... Jag har aldrig sprungit så fort utan att gå så jag var helt döööööd när jag kom i mål och bytte stafettpinne med Göran. 
 
Vinnaren "Seth Edenkanz" som spurtar i mål!
.................................................................Barnloppet :)...................................................................
...........................................................................
Viktor Fredriksson spurtade på i full fart!
 
 
Jag byter av mamma                                                                                                                        
Go, Mamma, Go!
Båda Pappa, Iris och jag vann på lotteriet!!!
Jag vann en påse från Humlalyckan i lotteriet :)
Lag nr. 10 sträcka 3, 2013 Rickarums byastafett
Jummy, jummy kakblandning (lavendelsnitt) och en påse kola.
 
Nu ska jag nog dusha och sen ska jag nog rida, orkar vi sen (Frida och jag) så går vi kanske och fångar kräftor i vrammsån (med händerna eller foppatofflan).
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: