Varmblod är Charmblod

2013-08-27
22:06:12

Skola, Sammy
På engelskalektionen så fick jag räcka upp handen i tjugo minuter och ändå ät vi en ganska liten klass!!! Nån går gick hon bara förbi mig som om hon inte såg mig...
Fick lite krångel med tyska läxan, jag skulle översätta ett brev och kunde absolut inte hitta ordet i ordboken, som tur var hittade jag det efter endel forskande hit och dit för man vill INTE komma till tyskalektionen utan sin läxa helt färdig!
Jag har cyklat och frågat bonden om vi fick rida på en åker och det fick vi gärna :).
Sammy var Amazing! Visst hade han sina glädjestunder och så men då vet jag ju att han e glad! :) Han var jättefin och samlad, han gick tilochmed i riktigt fin form i galoppen när jag red på en VOLT (har inte gått tidigare)!!!!!!! Frida cyklade med och fotade lite, ät inne på mobilen nu så jag lägger ut dom bilderna imorgon.

Min mobil är knäpp!!! Den tog bort alla appar en morgon (i förrgår) och nu kan jag inte ens öppna en app som jag har laddat om på nytt, har försökt att ringa tre men dom svarar inte (börjar irritera mig på deras irriterande telefonsvarare).

/ Godnatt, Sara XOXO

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: