Varmblod är Charmblod

2013-07-02
21:24:00

färg, Matilda, underbar ridtur och fimmys :)
Det blev inte shoppande, istället så släppte mamma och pappa av mig vid "bosses färg". Där valde jag ut en grön färg som passar till tapeten och en matchande lila färg. Jag ka måla skrivbordet, garderoben, byrolodan och kanske  nattduksbordet också i grönt och lila, det kommer att bli fett snyggt!
Här är tapeten som jag valde :)
Sen så gick jag till centralen där jag väntade i en timme på att Matilda skulle komma och möta mig. När det börjad regna så gick jag in i kyrkan men efter tio minuter så fick jag ett sms av Matilda där det stod att hennes buss skulle vara framme om tio minuter så jag gick ut till busshållplatsen. Men när det regnar så är minuterna låånga, som tur var slutade det regna efter typ 6 minuter. 
Hoss Matilda så spelade vi Hawaii och andra galna och stressiga kortlekar och sen åkte vi in till en affär och köpte ägg som vi gjorde pankakor av, mumsigt värre!
Jag tog bussen och var hemma typ vid 5 tiden.
Jag målade lite innan maten och sen så red jag ut på Sammy. Han var helt uuuuunderbaaaar!!! Eftersom att förra ridtruren inte slutade jättebra så red jag en kravfri ridtur och han var helt fantastisk! Då kände jag verkligen att jag inte skulle vilja byta ut honom mot vilken proffsponny i världen!
 
Sen så målade jag listerna vita (vilket tog ett tag). Sen myste jag med mamma och pappa medans vi tittade på "person of interest", en riktigt bra serie bra koppling till dagens skandal i USA (USA spionerar överallt).
 
 
Här kommer lite foton från paddlingen i söndes :)
 
 
 
XOXO Sara och Sammy
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: