Varmblod är Charmblod

2013-06-29
22:44:59

Paddla
Jag har varit borta hela dagen och paddlat med min kompis Frida, min och hennes familj. I början var det motvind och jättejobbigt men efter att vi ätit luch och gifflar vid en strandkant så kom vi in på en jättemysig å. på vissa ställen var vattnet helt glasklar och det betade kor, får och hästar vid vattnet. När vi kom fram till hamnen så åt vi pizza, det var nicigt gött ;), tyvärr han jag inte rida min egen häst men jag får gå upp tidigt imorgon och rida honom för att jag ska åka till tosselilla :D.
Kommer att bli fett najs :).
Alla bildrna från idag är tagna med pappas kamera så jag lånar den imorgon och lägger upp bilderna.
Jo.. förresten glömde nästan säga något, igår när Frida och jag var ute och red så stötte vi på en grävling! Den vad vid/på grusvägen och jag tror att den nog blev lika rädd för Frida, mig, Mille oc Sammy som Frida blev för den! haha.
 
Godnatt!
XOXO Sara och Sammy
<<< bild på en grävling som jag tagit från google.
Taggar: grävling, paddla, tosselilla, å, åhus;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: