Varmblod är Charmblod

2013-06-27
18:26:51

Tälta med vildsvin
Inatt så tältade jag och min Frida i skogen med vildsvinen. Det var jätteroligt! Vi gjorde en film som jag kommer att lägga ut på fredag eller någon gång i helgen (jag lägger ut den direkt när den är klar).
Först så hade vi tänkt att såva i ett jakttorn, vi hade tänkt ha en pressening över så att vi inte skulle bli våta. Tyvärr så fick vi inte det så efter mycket funderingar hit och dit så bestämde vi oss för att tälta. När vi skulle sätta upp tältet så fick vi inte ihop till två stycken stolp-pinnar så vi tog en gren istället och det funkade bra.
Vi hade lagat pankakor som vi åt till kvällsmat i tältet, senare på kvällen/natten så fikade vi singoallakex, gifflar och cocacola som vi hade tagit med. 
Senare på kvällen/natten så tittade/läste Frida och jag konstiga frågor och svar på ask.fm, (vi passade även på att ställa riktigt konstiga frågor) och kikade med min underbara kompis Matilda.
Här är länk till en film om hur vi lyckades sätta upp tältet: http://www.youtube.com/watch?v=b5aiwE43dzw&feature=youtu.be
Här kommer en failig film...hehe: http://www.youtube.com/watch?v=Y0tAs63KS38&feature=youtu.be
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: