Varmblod är Charmblod

2013-10-13
21:48:20

Rainin in Rickarum
Jag har det jättemysigt. Jag har precis sett färdigt tarzan (som jag faktiskt hittade på engelska sen!) man ska verkligen inte underskatta disney och för er som inte har sett den, gå in på swefilmer och se den! Fast se på den som det INTE står svenskt tal! Den är jättemysig! Regnet smattrar mot fönsterrutan och ute är det helt beckmörkt.
Imorgon så är det skola. Tyvärr slutar jag sent pga. av att jag har spanska i modersmål efter skolan. Men Olivia (min spanskalärare) bad mig och Iris att ta med en film som vi skulle kunna se och sen skriva om så Iris föreslog nån ny film som inte jag har den blekaste aning om vad den heter men hon sa att den skulle vara jättebra så vi får hålla tummarna att det blir film-mys imorgon!
 
bye, bye
Sara
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: