Varmblod är Charmblod

2013-10-24
22:38:35

Sista ridturen
Idag så kom jag hem tidigare eftersom att engelskalektionen var inställd och jag hann med bussen!
Jag borstadeoch tränsade Sammy och red iväg barbacka. 
Testade hindrena i skogen... han var pigg kan jag säga!
När jag var på väg hem, eller ja,,, jag hade precis vänt om så kom Frida galopperandes och vi red med dom. Vi red Majsan-rundan (en lite längre runda med helt amajsing galoppvägar!). Vi snackade lite om skolan, haha man har alltid något nytt att berätta eller så får man höra nått om öllsjöskolan eller hur det går med Mille :). I Galoppen så var Sammy helt fantastisk. Visst, jag kanske inte hade full kontroll precis men vi hade en sån fast occh HAN hade ju kontroll iallafall och han har en så underbar galopp! Jag kommer att sakna hnom sååååå mycket. Vi hade det jättemysigt och vår sista ridtur blev jätterolig! 
På hemvägen så skrittade/travade vi hem på vägen och jag upptäckte att nästan alla löv har fallit av träden nu.... när jag kommer tillbaka så kommer det inte att finnas nårra löv alls kvar :(.
Fattar ni hur mycket jag älskar Sammy????
Asså, det går inte att beskriva hur fantastisk han är!!!! Varje gång jag ser honom och han finns alltid där för mig och han vet nog mer om mig än någon annan och... listan blir lång men ändå så räcker den inte till för inget, INGET kan beskriva kärleken jag känner för honom <3. 
Det är med blandade känslor jag har för imorron när jag ska lämna Sverige och åka till Tunisien för att hälsa på mina kusiner och dyka och galoppera på stränderna men det kommer inte att gå en millisekund utan att jag kommer att tänka på honom och jag saknar honom redan men jag vet att Frida kommer ta väl hand om honom, hällst hade jag velat pressa ner honom i handbagaget och ta med honom till Tunisien :D
 
Skrivit en låt idag :)
 
Godnatt
Sara och Sammy
 
ps. jag hoppas att det finns en dator på hotellet eller hoss mina kusiner som jag kan låna och ladda upp bilder och kanske skriva något inlägg om resan :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: