Varmblod är Charmblod

2013-10-13
19:52:40

Tarzan
Mamma, pappa och Iris är på konsert i kyrkan (det är Iris som spelar). Dom har varit borta ett tag nu men snart kommer dom hem. Jag har gjort varm choklad och nu ska jag titta på Tarzan. Tyvärr så kunde jag inte hitta den på engelska. Jag tycker att det är bäst att se en film på originalspråket speciellt Disney filmer eftersom att det finns väldigt många väldigt bra sånger och dom är mindre bra på svenska. tex. Don´t you cry är en jättebra låt i Tarzan men den är också en låt som tyvärr inte blev lika bra när dom dubbade den.
Imorgon är det skola och jag har funderat över en sak. Utifall att det inte blir av så tänker jag inte att skriva något här den enda jag kan säga är att det är nogot väldigt och då menar jag verkligen EXTREMT sällsynt! Ni får se imorgon! Undrar om mina klasskompisar kommer att märka något...?
 
Bya, bya
Sara
 några minnen från när jag var liten!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: