Varmblod är Charmblod

2013-09-12
22:13:00

Chilling in tha Vramsån
Idag så red ja en helt kravlös tur ner till ån med Frida, det gick jättebra och både Sammy och jag tyckte det var roligt. När vi skulle galoppera upp för en jättebrant backe i skogen så höll jag på att halka av för han var så blank så det var riktigt näsra att jag hade ramlat av :) 
Sammy var faktiskt jättemodig, fast han inte vågade gå ner till vattnet så hittade vi en stig vid sidan om som vi red på en bit tills Sammson fegade ur men det var iallafall jättefint, måste gå ner där och fota nån gång!
När vi kom hem till stallet så gjorde vi en jätteironisk video om stallet ;) 
 
tack Iris för att du hjälpte mig att fota lite :), kika gärna in på hennes blogg (bonalurkarna.blogg.se)
 
                   Mille                                            Zalza                                          Sammy
 
Första Natten utan grimma!!! :*
 
 
Godnatt allihopa!!!
 
Här kommer videobloggen jag gjorde innan vi hade ridit :)
 
Här kommer den ironiska videon på stallet :D
 
 
 
Här kommer min första "seriösa" videoblogg, vad tycks?(gjorde den hemma i mitt rum när jag hade kommit hem)
 
 
Så här mörkt var det när jag cyklade hem...
(Tog hem schabraket för att tvätta det inför tävligen)
 
Natti, Natti <3
/Sara och Sammy
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: