Varmblod är Charmblod

2013-09-08
16:44:00

Ridbanan...
Ridit på ridbanan, gick inte jättebra precis men ändå nöjd :) Han gick i fin form i bland men oftast så rusade han mest på... jag undrar hur det kommer att gå på dressyrtävlinge nästa Söndag... Frida fotade mig på ridbanan :)
 
 
så jag fotade Frida lite :)
så duktiga <3!
 
Galopp med Sammy :D
 
 
 
 
När Vi kom hem så käkade vi av min hemmagjorda limeglass (den var underbar! :D)
jummy, jummy!!!!!
Vi passade min mobrors hund Morran under tiden :)
 
Sen så fotade vi hönnsen och "tonåringarna som ska säljas :)
Vicky, inte till salu :)
Liljan, inte till salu :)
Stella, inte till salu :)
Grynet, till salu med en av sina syskon :)
Polly, inte till salu :)
båda till salu :)
                      Sammy gillar majs
 
och det var inte alla hönns/tuppar! :D
 
XOXO
/Sara och Sammy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: