Varmblod är Charmblod

2013-09-11
21:47:00

Ridlektion med Emmely + videoblogg!
Dett gick jättebra!
Han bockade bara till en gång men det var nog utav ren glädje :)
Känns jättekul när det går bra, speciellt efter igår när det gick så dåligt. Känns verkligen som om det går uppot nu och även om jag inte förväntar mig så mycket av tävlingen på Söndag så ska det bli jättekul att kolla vad vi kan, tänk på det klippet som jag la upp i slutet av våren i våras och han inte ens kunde rida på en volt utan att konstra!!! Tänk vad han kan nu!!! Varje gång jag ser honom blir jag glad och fylls av ny klaft. Ingen kan göra mig lika glad som han. Efter ridlektionen så pysslade jag om honom extra noga och borstade jättelänge ända tills Iris kom hem från sin lektion som hon hade efter mig, då tog jag ut Sammy och cyklade hem :) Det var jättemörkt när jag cyklade hem!
 
 
Här kommer viodeobloggen som jag gjorde när jag red hem :)
 
XOXO
/Sara och sammy
 
 
Taggar: Sammy, dressyrtävling på söndag, glad, happy, horse, häst, kattunge, love, ponny, pony, ridlektion, ridtravare, solnedgång, sven, videoblogg;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: