Varmblod är Charmblod

2014-04-15
09:46:07

En Hemlighet...
Jag tänker berätta om en sak som håller på att skaka om hela mitt liv bara sådär! Både på gott och ont...
En tjej har precis varit här i vårt hus för att kolla hur mycket det skulle kunna kosta...
Vi funderar på att sälja och flytta... Fy vad värkligt det känns när man skriver det såhär!!!
Jag har väldigt blandade känslor när det gäller detta...
 
Positivt med flytten är...
  • att vi kan ha en massa egen mark att ha hästarna på
  • att vi kan ha eget stall
  • att jag skulle kunna hälsa på Sammy direkt på morgonen
  • Vi skulle kunna ha en till häst som jag skulle kunna rida till
  • Närmare stan och skolan (cykelavstånd till gröna bussarna).
 
Negativt med flytten är...
  • Jag vill inte flytta ifrån en så bra kompis som Frida
  • Alla minnen som vi har här
  • förra sommaren fixade jag till mitt rum jättemycket och då måste man flytta ifrån det (bl.a. tapeten...)
  • Vi fluttar ifrån stenhuset...
  • Det kommer aldrig att kunna bli samma sak om vi flyttar...
 
Detta är bara några punkter men som ni ser så finns det både bra och dåliga saker med att flytta...
 
Aja, på torsdag ska vi åka iväg på nån visning av en gård i Ovesholm.
 
Ciao
/Sara!
några saker jag kommer att sakna...
 
 
Taggar: Flutta, Höna, Ovesholm, Zonnie Toll, flytta, stallet;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: