Varmblod är Charmblod

2014-04-21
22:28:40

Fett desperat
Jag hade precis gjort en fett grym vlogg! Asså, jag var verkligen nöjd med den! O sen så bara blev skrmen helt svart (camskärmen) och sen stod det nått om anslutning och sen laddades hela sidan om och min vlogg bara POFF försvann! :´(. Så därför är jag ganska förkrossad just nu.. Speciellt efter att ha gjort om hela vloggen igen och den förstördes för andra gången och sen för tredje gången...!
På grund av detta så känner jag inte för att skriva så mycket just nu... så jag kommer att fatta mig kort om ni fattar.
 
Jag vaknade upp.
 
Jag fick reda på att Sammy var helt halt.
 
Efter att jag hade dushat.
 
Jag rusade till stallet.
 
Hittade Sammy i hagen.
 
Tog in honom
 
Han var inte halt men svullen på knäet
 
Jag ringde till mamma, och sen till Frida
 
Jag ledde Sammy till ridbanan.
 
Emmely (min ridlärare sa att jag skulle ha liniment på benet och inte rida förrens på torsdag när hovslagaren kommer.
 
Jag insåg att det kommer att bli en rätt så tråkig studiedag imorron.
 
Jag leder hem Sammy till stallet.
 
Jag fixar allt i stallet. (mockar o sånt).
 
Jag lägger liniment på Sammys ben.
 
Sammy hatar liniment...
 
Han springer runt i hagen för att slippa...
 
Jag lyckas fånga honom och sätta på linnimentet... efter ett tag
 
Jag går hem.
 
Jag äter lunch.
 
Jag cyklar med mamma till ridbanan.
 
Jag tittar på i slutet av Fridas ridlektion.
 
Jag inser att de är superduktiga.
 
Jag inser att det blir hård konkurrans på tävlingsbanorna.
 
Jag cyklar hem men Mille och Frida.
 
Jag läser i min säng.
 
Jag åker iväg med Iris, hennes kompis Allis och Mamma.
 
Till en ponnyägare i Olarp.
 
Vi provrider tre av hans ponnyer.
 
Iris blir avkastad en gång.
 
Russen var väldigt fina och välskötta.
 
Vi åkte till Tollarp
 
Vi köpte stuff.
 
Vi pantade stuff.
 
Vi åkte hem.
 
Jag läste.
 
Jag grillade med Iris och hennes kompisar.
 
Det var fett najs.
 
Jag såg tillsammans med Iris och hennes kompisar A princess diaries ;D
 
Chipsen var goa, men päronet var goast.
 
Jag gjorde en misslyckad vlogg.
 
Jag inser att jag inte fattade mig så kort som jag hade tänkt fatta mig.
 
Jag säger godnatt.
 
Godnatt!
/Sara
 
Ps. igår gjorde jag ochså en vlogg men jag var så vimsig att jag glömde ladda upp den här så here it come!
 
 
Nu ska jag läsa... eller (scary smile)?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: