Varmblod är Charmblod

2014-02-07
22:29:50

Chilla Läget! - Iris Franklin
Jag var typ i "kullapsmode" när jag kom hem... (jättetrött). Jag red en runda på Sammy, han var duktig men vi gjorde inget speciellt och det började ösregna när vi om fram till ridbanan så vi bara vände om. På söndag ska vi ha lektion så jag för köra ett hårdpass imorgon eller en långtur.
 
Iallafall så åt vi spagetti till kvällsmat med nån riktigt god räksås. 
Sen så tog jag det lugnt framför TV:n med mamma och pappa och sen chillade jag med min syster. 
Visste ni föresten att Iris och hennes kompis Allis har gjort en låt som heter chilla läget för nåt år sen. (För er som inte vet så betyder chilla typ att ta det lugnt och ha det gött).
 
XOXO 
/Sara
 
Ps. ska bli otroligt skönt med helg!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: