Varmblod är Charmblod

2014-02-16
22:40:54

Hur gick det då...
faktiskt så gick det helt suveränt! (50%)
Vi var båda ganska spända när vi red fram men ritten gick bra... :) förrutom den delen där jag typ glömde bryta av till skritt hehe... men det gick ju bra ändå!
Vi fick en sexa på galoppen iallafall!!!
Men konkurrensen var.. jag saknar ord, hästarna bokstavligt dansade fram till musiken, bokstavligt, dom travade i takt med musiken o så!!!! En av hästarna så ut som en hästängel! Omg, sammy och jag bara "Jihaaa" medans alla andra bara "sådär toppstam o lite sånt" haha! 
vi kom iallafall SIST av 11 st så kom vi absolut på 11 plats!!! Vi e ju grymma!!!!
Randome: Tänk! för ett år sen hade jag inte ens en blogg!!! Eller... jag hade nog den med min kompis Frida men jag var en urusel bloggare då. 
Jag vet inte varför med jag e riktigt glad!!!
spooooooooooooooooooooortlooooooooooooooooooooooov!!!
 
Första gången vi tävlade i dressyr fick vi 59%,nästa gång fick vi 53%, idag fick vi 50% nästa gång tycker jag att vi fortsätter såhär och satsar på 48%!!! :D
 
Kelade och gosde med mille en massa också <3.
 
Vi höll på att glömma tiden men som tur är så är jag så bra på att komma ihåg saker så hästarna fick komma in i det varma stallet i lagom tid :D!
 
 
godnatt!!!
/Sara
 
 
ps.. efter alla snapchats jag har fått av Iris och Frida (båda har stuckit nu) så längtrar jag faktiskt lite ganska mycket bort från detta eviga gråa regn... :/
 
ds. check this out!!! http://www.hastnet.se/marknad/annons.php?annonsid=31536&marknad=6
please!!!

Kommentar:
#1: frida

Själv sitter man i värmestugan och har precis Spytt...

Svar: din lilla stackare! krya!
Sara

2014-02-18 @ 09:42:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: