Varmblod är Charmblod

2014-02-12
21:19:00

Jag en lärare?
Det gick jättebra i skolan idag :).
Först så presenterade jag och Matilda vårt abete om August strindberg och Selma Lagerlöf genom en teater (jag totalt älskar att spela teater!). Det jick superbra, vi var helt GRYMMA!!! Vi fick jättebra kritik av vår lärare och av de elever som såg vår lilla föreställning!
Efter det fick jag veta att det var idag och inte nästa onsdag som jag skulle ha min gympalektion! #inteplanerat.
Men det gick också superbra! Jag hade  planerat lektionen lite tidigare och jag fick låna nått av förskolan som ögonbindel.
Jag hade en typ av hinderbanestafett. Det gick jättebra och jag önskade att jag var med och körde istället för att vara den som står brevid och håller i lektionen.
Så man kan väll säga att jag har haft en bra dag i skolan idag! :)
 
När jag kom hem så red jag Sammy lite i paddocken. Det gick väll sisådär, men med tanke på att Iris också var där och red så var det ju inte så konstigt att han var lite spänd.
 
Bye, bye!
/Sara!!!
innan jag klippte mig 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: