Varmblod är Charmblod

2014-02-23
21:14:01

Jag ramlade av!!!!
För fjärde gången med Sammy så rammlade jag av!!! det var på tiden!
Vi skyller, både sammy och jag på vårkänslorna ;).
Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen med jag har haft jättemycket på gång med dels alla lektioner jag ska hålla i. 
På youtube finns förresten lite klipp från guatemalatiden som jag ska ha med på min presentation, om ni har lust att kolla in! :)
Denna vecka, förhoppningsvis imorgon kommer jag att sätta mig ner och skriva en massa inlägg om vad som hänt under sportlovet, jag lovar! 
om nån undrar så fick jag förresten 56% på dressyren!!! jag siktade ju på 48% så jag blev jätteglad!!! :D Vi kom sist men vi var så glada ändå! :)
 
Måste sticka nuuu :)
/sara :)
 
ps. taggad till imorgon och sjukt glad (fråga inte varför för jag vet inte). 
jag ska berätta om guatemala på min lektion :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: