Varmblod är Charmblod

2014-02-03
21:24:20

Ljus? Sälla!
Jag vill ha solsken!!!
 
sammy var jättegosig idag!!! :) <333333
Jag älskar honom!!!!
Seriöst!!!
 
 
Just nu håller jag på och skriver på en uppstats om August strindberg och jag kanske lägger ut den när den är klar! :) (lugn, den FÅR inte vara mer än en A4 och inte 9 st :/ ).
Det kommer att bli fett grymt, jag och Matilda kommer att spela upp en teater (om våra författare)!
 
Skolan är faktiskt ganska kul just nu! Och livet me :) 
I musiken så skriver vi (fati, Timothy (Hanna men hon var sjuk) och jag) en blueslåt! Den är suverän!!! :) Vi e bäst!!!
 
Ciao!
/Sara
 
Ds. tagga att jag ska vara vikarie 3 gånger efter låvet!!!!!!!
 
 
mammaråttan Selma är sjuk kanske ungarna också är smittade :´( Selma var också sjuk! ...hoppas inte...! mamma och iris var hoss en veterinär idag. Alla ska få pensilin nu.
 
 
 
snöööööööööööööööö
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: