Varmblod är Charmblod

2014-02-11
21:25:00

På gång...
  1. Jag har beställt en sladd till min dator så att jag kan börja använda den igen och kunna skriva fler inlägg utan att låna nån annan dator.
  2. Anvält mig till 2 tävlinger på sportlovet!
  3. Bestämt mig för att gå IB... tror jag
  4. Ska vara vikarie 4 gånger å¨spanskalektioner nästa vecka!!!
  5. Alla hjärtans dag... Sammy och jag ska hitta på något... hehe
  6. Kemiprov.
  7. Matteprov
  8. nationella
  9. Sportlov!!!
  10. Låna en till häst att rida så att jag kommer att ha tre hästar att rida på!!! (Mille, Frida är borta, Sammy och en till häst som vi ska låna).
 
 
/en väldigt tankspridd tjej som klippthåret för andra gången nu på fem dagar...
Jag och min lillasyrra, nu när jag är på mammas och pappas dator har jag tillgång till en massa old foton!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: