Varmblod är Charmblod

2014-02-08
22:35:04

Today... ajajaj!
Idag så red jag ut på förmddagen och Sammy och jag hade det riktigt mysigt... men ja längtar verkligen till den dagen när snön är borta och man kan rida på ridbanan, evertsrundan, backen hos Ann och fler ställen som man inte kan rida på nu... :/
 
När jag kom hem så satte jag mig ner framför datorn och skrev en NO läxa på tre sidor!!! 
Efter maten skickade jag den till min lärare så nu behöver jag inte tänka på den mer :). 
Sen så stack jag till stallet... och då... sprang jag genom skogen istället för den isiga stigen och fastnade i en rot med foten, snubblade, detta gjorde väldigt ont så jag försökte rycka loss foten... INTE en särskillt bra idé O.o. 
Men jag tänkte att "det nog inte var så illa" så jag bet ihop och haltade till stallet. Jag hade inte ens behövt springa för jag hade agit fel på tiden så jag blev jättetidig!
Aja, till slut så kom Frida tillbaka från sin ridtur och vi chillade hemma hoss henne och henner mamma bjöd oss på semlor! Sen så stack vi hem till mig och gosade lite med råttorna och chillade:). 
Men efter ett tag så stack vi ut i snöslasket för att filma det 3e avsnittet av The lost girl! Fett grymma vi e fast avsnittet blev typ jag vet inte... randome!
Snälla skriv i kommentarerna om ni har nån idé, den får vara hur seriös elelr oseriös som helst, det kvittar! kommentera era idéer till vad vi ska spela in på the lost girl eller vad nåt avsnitt ska handla om!!! Snälla!!!!
Crazy please!
 
Sen så kom mormor och morfar och åt kvällsmat hemma hoss oss :D. Etiopisk injara wot! (stavning?) 
 
Sen så såv vi (familjen) på melidifestivalen, min favorit åkte ut!!!
 
Nu måste jag synda mig att skriva färdigt för jag har bara 3% energi kvar på datan!!!
 
XOXO
/Sara!!!!!!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: