Varmblod är Charmblod

2014-02-15
22:01:39

Vallåsen
Idag har jag varit på vallåsen nästan hela dagen!
Jag vaknade i kyrkan i nävlinge efter att ha såvit över där med frekvent. Mamma och pappa hämtade mig där med släp och allt (Iris skulle till sin kompis Mira nånstans långt bort).
Vi åkte ganska länge tills vi kom fram till vallåsen och där släppte mamma av mig och pappa och skidorna.
Vi hade jättekul, pappa och jag! Det var längesen jag åkte skidor men det kändes inte så! Jag störtade ner för varenda backe! Pappa också! Vi fikade i liftarna och käkade lunch i backen. Varm oboy e gött när det är lite kallt ute! Det var ganska skönt väder, det blåste inte, solen tittade fram lite och det var inte för kallt. Men temperaturen låg nog ändå runt noll :).
Det kändes inte som om vi var där sååååå länge men vi var där hela dan! När mamma hämtade oss så var vi hungruga, mamma också! Vi beställde pizza i hässleholm via telefonen men det strulade sig så det slutade med att vi åkte ut ur hässleholm HUNGRIGA. Om du nån gång stöter på en HUNGRIG familjen franklin, backa sakta bakåt och spring sedan det fortaste du kan om du inte vill riskera ditt liv! 
"Spring för livet om det är dig kärt-Sara Varga" ;)
 
Mamma och pappa släppte av mig vid hagen så att jag fick springa upp till stallet, mocka, fixa spån, ge hö, ge vatten och keeeeela med Sammy <3. Sen så sprang jag hem igen och då var jag VERKLIGEN hungrig!
Det blev pasta till kvällsmat! Mums! Jag åt som en häst ;).
 
Sen så myste jag famför TV-n med mamma och pappa.
 
Tagga imorgon!!!!!!!!!!!!!! Tävling!!!!!!!!!!!!!!!!! På Gärds!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tuff konkurrens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
YOLO
/Sara :)
 
 
Sammys bästisar:
byebye!!!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: