Varmblod är Charmblod

2014-01-25
18:45:22

Bildbomb!!! XD
Jag har lyckats låna mammas och pappas data så nu kan jag ladda över lite foton från kameran och så :).
Jag håller btw. på att kolla med asus om jag kan köpa en ny sladd till min dator (har dock inte gått in på deras hemsida än...). 
Så nu laddar jag över lite bilder från senaste tiden och lite längre bak :)
 
 
i julas... :)
 
Spökövernattning med Frida i "Ödetorpet!" #sminkpågång
 
För mörker och kyla räds ingen ryttare... eller?
 
Popusas på gång! Popusas är El Salvadors nationalrätt! :)
 
 
 
Wilma som var och hälsade på åkte hem i fredes (igår).
 
Så här mörkt är det när man rider efter skolan...
 
 
 
Spännande bok! #slutläst
 
iris råttungar (3 av 11)
 
hemmamys
 
Knark ;) #skojabara!
 
Love u sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo much <3... and mooore!
 
Rädslan över att gå hem i mörkret...
 
På väg hem från övernattning idag hoss Frida! :)
 
hemma!!!
 
 
 
Fotografering av Mille! 
 
 
XOXO
/Sara :*
 
Taggar: Mille, bilder, foto, fotspårisnön, jul, mr.miniver, mörker, natt, snö, spöken, torp, vinter;

Kommentar:
#1: fridah

Fin bild sara

Svar: aw, tack!
Sara

2014-01-26 @ 11:21:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: