Varmblod är Charmblod

2014-01-23
21:27:49

Hemliga bloggen!!!
Jag har ju min hemliga blogg som en typ dagbok... där jag kan skriva av mig om mer privata saker eller hemliga saker, saker som jag behöver prata ut om och ibland om glädjebesked.
Nu när jag inte har nån dator (sladd) så kan jag inte skriva där. Detta händer inte jätteofta men idag behöver jag VERKLIGEN skriva av mig och få lägga av mig alla känslor. Ilska, ledsamhet är några av dom. Saknar dig bloggis! <3
Liksom vissa skriver till sin dagbok som i brev som om någon läser dom så skriver jag på min hemliga blogg. Vissa läser min blogg men eftersom att jag inte går ut med den så har jag ju inte så många läsare och det är ju inte därför jag skriver! Jag skriver för MIG!
Det kliar i mina fingrar och jag skulle verkligen vilja skriva nu... :(

jaja, se ya
/Sara




ps. red ut med Frida idag, det gick bra.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: