Varmblod är Charmblod

2014-01-22
22:05:22

Ingen som du.
Ingen har under den närmsta tiden fått mig att känna mig så... misslyckad, oälskad eller... förtvivlad!
Nu kommer ni att himla med ögonen och tycka att jag är urlöjlig!
Det var såhär att Wilma låg i min säng när jag kom in i rummet (mitt rum) så jag blev glad. Men sen efter en stund (detta var typ 45 min sen...) när jag satt i sängen och läste så reste hon sig upp och har inte kommit tillbaka än :( .
Tycker hon inte om mig? Vad har jag gjort fel??

Kram
/Sara...

btw. om ni upptäckt att jag inte bloggat varken igår eller idag så är det därför att sladden till min dator gick sönder igår... eller reparationen av sladden gick sönder. För jag har redan försökt laga den med plåster tidigare när jag upptäckte att någon gnagt på den! Därför kan jag inte gå in på bloggisen och nu skriver jag detta med mobilius.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: