Varmblod är Charmblod

2014-01-29
08:01:00

Planer inför sportlovet :)
Sportlovet närmar ju som sagt sig!!! 
Jag tänkte skriva här lite vad jag har för planer!!! :D
 
Jag ska tävla 2 gånger i dressyr med Sammy (LB). Jag ska gå en frihetsdressyrkurs för Lina Zacha i 4 dagar!!! Omg! Jag lääängtar!!! Sen så ska jag åka iväg på en klinic på torsdagen!
Jag ska åka iväg och träffa min gamla lägerkompis i malmö och vi planerar faktiskt på att segla (det var ett seglarläger)! Sen så har jag och mamma hittat den här underbara slingan runt nån sjö (kommer inte ihåg namnet) och vi ska rida en långtur där och sen fans det nåt typ hotell där vi kollade så att man kan stalla upp sin häst där så vi ska såva över där och sen så ska vi rida en annan väg hem. Accion!!!
Jag håller på att skriva med min brevkompis Alice ju och var har bestämt att vi ska träffas i Götebörg och vara på Liseberg en hel dag! Det ska bli helt amazing!
Vi har kollat vädret och det ska vara minusgrader hela veckan och det ska snöa på söndagen så jag har pratat med mamma och pappa och vi har sagt att vi ska åka till vallåsen och åka skidor två gånger där så det ska ju bli najs! 
Jag och Matilda, min klasskompis planerar också en helt grym sleepover i vårt stenhus!!! Party!!!
Bläddra neeer det kommer meeeer!!! XD!!!
 
 
 
 
 
 
 
Skoja bara, jag ska bara vara hemma medans alla andra åker iväg på ett skidläger i Idre, tillockmed min syster lämnar mig för att åka iväg hela veckan till nån lägerkompis som hon träffade förra året!!! #foreveraone. Men det är faktiskt sant att jag och Sammy ska tävla två gånger och jag skulle verkligen vilja göra allt det andra också för det hade varit GRYMT!
 
XOXO
/Sara.............

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: