Varmblod är Charmblod

2014-01-18
23:33:52

Snöbollskrig i bikini!!!! KALLT!!!!
Efter att vi hadetolkat så fikade vi (Alma, Frida och jag) bullar och kakor hoss Frida. Sen stack hon iväg för att rida och lämnade oss. Vi höll på och bomba lite på Fridas snapchat (Vi försökte få Frida på sin egen topp3 lista!). Sen så ringde mamma och sa att vi kunde sticka till mormor och morfar och basta. Vi bombade lite till och sen stack vi hem till Alma för att hon skulle få ihop alla sina saker.
 
Iris kompis Allis (Almas syster) hängde också med.
 
Det snöade för fullt när vi skulle dit (när vi var på väg hem så hade det slutat snöa).
 
Hoss mormor och morfar så hjälptes alla åt att laga korv-stråganof  (veg till mig o mamma of course) sen så bytte vi om och bastade.
Alla hade redan gått ut en ... eller flera gånger som Iris och allis ur bastun utom Alma och jag som svettades som lökar (svettas lökar egentligen...?) iallafall så rann svetten och andhämtningen var tung. Till sist så sprang vi ut i snön och hade lite snöbollskrig och rullade oss (med baddräkt och bikini)! Detta gjorde vi en gång till, nej! Tre! fast andra gångenså hade vi VERKLIGEN snöbollskrig och Alma fick inn en snöbolle rakt i ansiktet på mig och jag kom in i bastun med snö  håret..!
 
Allt var fett najs och när vi skulle släppa av Alma (Allis skulle såva över hoss oss) så guppade det som rena rama berg och dalbanan! Jättekul ju!!! 
 
När i kom hem så tittade mamma, pappa och jag på en film (my cousin Vinnie) som var jättebra! Glassan som vi käkade var förresten inget som man kunde klaga på heller så kvällen blev ritigt mysig! :)
 
Nu sitter jag som sagt (i förra inlägget) i sängen med en såvandes Wilma brevis mig och ska snart läsa lite i the Vampire diaries före jag går och lägger mig. 
Hoppas imorgon blir en lika rym dag som idag och Emmelie, (vår tränares) bil funderar så att hon kan komma ut till oss och ha rdlektion. 
Om det inte går att ha lektionen på rdbanan så får vi ha det i trädgården!!!! 
 

XOXO

/Sara o CO

  #Bildfrån2011

 
 
Taggar: bastu, lol, snö, snöbollskrig;

Kommentar:
#1: Frida

Så ni sket i mig? :(

Svar: ja... :/ jag e ledsen, vi fick inte tag på dig :(
Sara

2014-01-19 @ 09:31:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: