Varmblod är Charmblod

2014-01-16
20:28:00

SNÖÖÖÖÖ!!! FINALLY!!!
Äntligen har det kommit snö!!!! *såglad* Det kom redan när jag satt i bilen och var på väg hem! Hoppas den inte smälter förren imorgon bara!!! :( Då blir jag sjukt ledsen för jag har verkligen längtat efter snö och jag vill verkligen tolka efter Sammy imorron!!! :D
På tal om Sammy, det var klass 1 varing på snöstorm så jag tänkte bara köra lite frihetsdressyr på uppfarten eftersom att det var längesen och pga. snöstormen. Jag mockade medans Wilma höll utkik i dörröppningen, (hon tycker att stallet är läskigt). Och sen gick jag för att hämta Sammy när jag märte att han var våt ända in på huen!!! Det måste ha regnat innan det snöade och sen så frös det! Inte bra!!! Jag tog på honom det tjocka flistäcket och köre lite tricktränng i boxen istället <3. Love you! Hoppas han inte blir förkyld imorgon!!! Haha, jag vill tolka!!! XD
 
Det känns jättetryggt att ha med Wilma till stallet och jag kommer att sakna henne när hon har åkt (om ca. 10 dagar).
Det känns såååå mycket lugnare att gå genom den mörka skogen med Wilma än det gör att gå där själv <3.
 
Jag gjorde en zalsa till maten och Lollo, vår förra tränare kom och åt kvällsmat. 
Lollo >>  << Lollo
 
En annan sak som har hänt idag är att vi fått det bekräftat att pappan till min systers råttungar inte är nån sork utan en vildråtta (vi fångade honom i levandefällan och mamma tog honom till antisimex och sen släppte hon ut honom i skogen). Förresten så blir Iris bebisar bara sörre och större och gulligare för var dag som går!!! Jag vill även påpeka att papparåttan var supersöt!!! <3
 
Jag har gjort lite läxor o så och nu ska jag läsa :)
 
XOXO
/SaraoSammy
 
Taggar: Sammylove, hund, råttungar, skork, snö, stallet, tolka, tränare;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: