Varmblod är Charmblod

2014-01-16
22:55:00

The Vampire Diaries!!! Spännande!!!
Skrev ju i förra inlägget att jag skulle läsa... det är så att jag har gett The Vampire Diaries en kanns och sanningen är (fast jag inte har fastnat för nån sån bok tidigare) så är jag totalt inne i den här boken!!! 
Från början (första kapitlet) så satt jag helt normalt och sen när spänningen steg hela tiden så flyttade jag ställning och till sist låg jg nästan uppochner i fotöljen med näsan i boken och ögenen uppspärrade!!!
Riktigt bra bok som verkligen fängslade mig, jag rekomenderar den till alla som tycker om böcker som fångar en och baka blir mer spännande för var sida...!
 
XOXO
/Sara
 
Nu ska jag fortsätta läsa!!!
Jag började på kapitel 1 och nu är jag på kapitel 11, sid 135! :*
 
 
 
 
 
 
Taggar: L.J. Smith, The Vampire Diaries, TheVampireDiaries, bokrecension, spännande;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: