Varmblod är Charmblod

2014-01-28
20:51:45

Utmaning!
Den här veckan tänker jag utmana mig själv!
Utmaningen har redan börjat och det går bättre än bra!
För et som kollar min ask så vet ni att utmaningen går ut på att jag bara ska äta nyttigt, motionera och styrketräna, ni vet också att jag har lagt upp ett schema för vad jag ska träna varje dag. För er som inte visste det så vet ni ju det nu och om ni vill veta mer så kan ni ju gå in på min ask. Jag heter Sara_Franklin. Vill ni att jag ska skriva mer utförligt om denna "utmaning" här på bloggen eller om ni vill veta hur det går så kommentera jättegärna!

Btw, jag joggade till stallet idag och bara myste lite med Sammy i hagen idag efter att jag fixat hans mat och vatten.

Meddelande: Frida!!! Jag hinner inte vara inne på datorn så mycket mer än att skriva detta men du får jättegärna skicka du vet vilka bilder på facebook om du inte pallar ha ute dom på du vet vilken hemsida ;)
hejdå nu måste jag avrunda och fortsätta med läxan...

bye, bye!
/Sara

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: