Varmblod är Charmblod

2014-07-28
09:32:46

Blev hög av kolan
- Sara, SAARA! Jag åker nu.
*jag tittar yrvaket upp*
*vi kramas*
- Hejdå.
- Hejdå.
 
Så började min morgon. Min syster Iris ska nämnligen på scoutläger i fem dagar. Jag hade också tyckt att det vore jättekul att åka, men jag fick inte. 
Förra årets scoutläger var grymt! Det vad ett scoutläger för hela sverige. Det kom 4,000 scouter!
 
 
På kvällarna var det fyra olika gudstjänster, bland annat gosspel och taitze. Även fast det var en pina så var gosspelgudstjänsterna mina favoriter, jag kunde nämnligen inte sjunga med. Och att inte kunna sjunga med i en gosspel gudstjänst är rena rama pinan! Jag kunde inte sjunga eftersom att jag var så hes att jag inte kunde prata alls (jag skyller på alla lägerbålsrop). Jag gick runt med penna och papper för att kunna förmedla mig med andra.
 
En kväll bestämde jag och Elin oss för att vi skulle gå runt i lägerområdet lite. Jag bör påpeka att lägerområdet är ganska stort. Vi gick kort sagt vilse, så vilse att vi var tvugna att fråga om vägen!
 
En kväll så gjorde vi hemmagjord kola, den blev jättegod! Fast jag blev hög av den XD. 
 
 
 
 
Puss & Kram
/Sara
 
 
Taggar: gosspel, scouting, trampolin2013, vilse;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: