Varmblod är Charmblod

2014-07-31
00:20:05

Min hjärna, en enda röra
Jag känner att jag behöver skriva av mig lite nuuu. Därför ber jag dig att inte lägga alltför stor vikt i det jag kommer att skriva nu då det kommer att vara mycket osammanhängande och ganska mycket utan någon ordning alls! ;)
 
Vad ska jag börja? Det ska bli jättekul på fredag jag verkligen längtar jag har sakat alla jättemycket dessutom ska jag få tillbaka alla eller snarare nästan allt glömt typ som en tjocktröja som jag fått ärva ikväll var dock också mysigt då jag sett på film i min säng och snapat men mobilen pajade så kameran funka inte lngre så jag kan inte svara honom vilket ju är synd snapchat är bra varje nästan varje gång jag får en snap som är gullig knasig eller bara ett hej, social så blir jag glad jag hoppas att när jag börjar gymnasiet så träffar jag många som är som dom kompisar jag träffat på läger jag längtar sakmtidigt som jag är nervös och faktiskt lite rädd jag har ingen aning om vad som väntar där och året efter det är ännu suddigare studerajag undrar om dfyj skrev det där fyhnmk isåfall skulle jag bli väldigt glad jag blev förvånad men på ett possitivt sätt jag undrar om det fanns nån gömd ctgyhujiokl i det rftgyhujiko fgyhuji i den där vbnm jag önskar att vi kunde bli vänner fr jag tycker verkligen ghjghjklfguik  utomlands eller inte det vore jättekul men det är en så lång tid jag tvekar jag vill inte....jibvtfctyu ibland känner jag mig så bbib9bewh jag vet inte vad jag ska ta mig till och jag vet inte vad mitt hjärta säger ibland så är det så svårt att veta och så svårt att veta om ubybiuby verkligen hyyrbyb sig hemma är det väll bra men iuwt7vwgy wbeb9ewu mig inte och allt det som rvbuyiu säger nej inte allt med ofta så yuhopy det mig och jag blir heuwuhwb och förvirrad ibland vill jag bara skrika men hur skulle dte gå varför ska allt vara så kompiserat jag vet inte ens längre vad jag vtyui men jag blir alltid glad av at vara med sammy han vet nog alla mina hemigheter vid det här laget jag har funderat ett tag över varför det blev som det blev i ghjk vad gjorde jag edrftgyhujiok jag vill aldrig mer ha det så jag dfghjk en mycket ära vän jag saknar fghjk ofta undrar jag hurfghjkl mår och men mest av allt undrar ag om fghjkl tänker på mig det blev som det blev och jag önskar jag visste det fanns ett annat sätt jag saknar dig när jag pratar med fgyujnml så fattar dfyuik inte alls jaja jag hoppas att framtiden blir bra och bringar mycket glädje vem vet?
 
 
En enda röra jag bara skrve allt och ingenting hehe... nä, nu får jag gå och lägga mg!
 
Puss och kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: