Varmblod är Charmblod

2014-07-27
18:21:35

Nya Krafter!
Mitt förra inlägg var kortfattat sagt deprimerande. Det känns nu som om jag har fått nya krafter! Sammy och jag är kompisar igen och vi har kul som aldrig förr! För nån dag sen så åkte vi tillochmed iväg för att hoppa lite och det gick jättebra!
Vi har klarat värre saker tillsammans förr så nog borde vi väll ändå klara detta! 
Efter kvällsmaten så ska jag sticka iväg för att träna lite på ridbana! Kanske får jag med mig mamma dit och då kanske hon kan fotografera lite! Isåfall låvar jag att lägga ut bilderna här på bloggen! ;)
Vi ska träna på programridning idag! Jag har nämnligen en dressyrtävling i sikte!
Vi satsar stort på att få över 60%!
 
Sen om jag hinner så ska jag träna Ranghild också. Hon är Iris, min systers nya ponny.
 
Kram
/Sara
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: