Varmblod är Charmblod

2014-03-28
20:06:48

Fysik å sånt
Idag har jag haft gympa, geografi & bild. Om fyra minuter har vi Fysik. Ajla höll i gympalektionen, vi hade jättekul! På geografin skrev jag ut en blankett som jag ska gå runt på stan och dela ut så att folk kan fylla i dem. På bilden fortsatte jag med dem eftersom att vår bildlärare var sjuk.
Till lunch så käkade jag lax/potatis gratäng igen, men det gör inget för jag tyckte det var jättegott!
Efter vi hade käkat så stack vi till dammen. Solen sken och det blåste bara lite. Vi jagade lite efter ankorna. En anka attackerade Matilda!!!...







Aja, nu börjar min Fysiklektion så jag får lägga ner mobilen nuuu...

bye, bye!!!

(la in detta inlägget vid lunch med mobilen totallaggade så det publiceras inte förren nu!)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: