Varmblod är Charmblod

2014-11-27
22:39:06

Den modigaste katten!
Norton (alias Nårra-Ton) slogs inatt med en stor mård. Mamma och pappa hörde skriket från slaggsmålet och vi sprang alla ut med det samma.Pappa han se slutet av slagsmålet och när båda sprang iväg. Vi letade jättelänge ute i skogen och väntade på honom på verandan. Mycket sent fann pappa honom vid verandan vid vatenskålen och ropade på mig och min syster. Norton blödde lite från munnen konstaterade pappa men annars var han okej.
Vi hoppas att han skrämde mården långt in i skogen!...
Jag hade tänkt skriva om något helt annat men efter den här historien så hinner jag inte det, annars kommer jag att vara trött imorgon....
Sov gott!
/Sara
 
ps. oj vad mycket som händer! tankarna går på högvarv! 
 
 
Såhär kan en mård se ut:
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: