Varmblod är Charmblod

2014-10-20
21:48:49

Helgen blev bättre än jag hade trott!
Hej!
Jag var faktiskt lite orolig inför den här helgen men allt gick ju bra, eller hur!? Jag lever ju! :D
 
Fredag; Härlig dag i skolan...förrutom att jag var ganska allergisk. 
På Frekvent/tonår var det "kaos i kyrkan i Rickarum" tema. Kaos blev det minsann, trashockey, ninja, slender och sunes sommar kan ju inte bli något annat! Känndes bra, jag kunde slappna av nu är det bara en sak kvar.
 
Lördag; Empoooria, forever till thi end of times nananananana... Frida, Alma och jag begav oss till Malmö. Hamburgare, magtröjor, tiger och snaps gjorde inte den här dagen mindre kaosig än gårdagen! Alla tappade eller glömde något..dock så hittades det mesta! En härlig dag ...jag undrar...
 
Söndag; Frida tävlade med Mr Miniver (alias Mille) på Kristianstad Ridsällskap (alias klabbarp). Helt felfria i båda klasserna med strålande resultat p en mycket, mycket, MYCKET regnig dag! Jag är verkligen glad att jag följde med jag hade inte velat missa detta. Red en snabbrunda med Sammy innan vi skulle öva med bandet, det gick jättebra för oss två. Ragnhild behöver en solsemester tycker hon! ;)
Övningen med bandet gick också strålande och jag tror att vi alla är redo...för snart gäller det!!! Nästa övning är innan vi ska framträda!
 
Jag vet att måndag inte är en helgdag men ändå...
 
Måndag; Sjuk, hade nästan 38 graders feber igårkväll så jag fick stanna hemma idag. Hoppas verkligen att jag inte missade för mycket av skolan. Jag satt mest inne och drack citron, ingefära + honungste framför en disneyfilm. Jag gjorde dock inte bara det! Jag skrev ut skolpapper, kollade på kameror och hittade den kameran! Imorgon ska vi åka förbi media markt på hemvägen och köpa den! "Olympus TG 3" spännande...! Det blev en vattenkamera ändå, eftersom att jag känner att jag behöver en rejäl kamera som man kan ha med överallt, och då menar jag verkligen överallt! På hästryggen, i skogen på vildsvinssafari, i poolen, för vloggar, när jag dyker eller när jag har något annat fuffens för mig! ;)
Med gott sammvete kan jag dock meddela att jag är helt kurerad och kommer kunna gå till skolan imorgon (man vill ju inte missa spanska provet imorgon!).
 
Goodnight my friendoes!
 
Yours
/Sara
 
Btw. det här är kameran jag vill köpa...
 
 
och sådana här bilder hoppas jag hunna ta med den...
 
Och dådana här selfies!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: