Varmblod är Charmblod

2015-08-02
21:35:00

Fjärilssafari
klockan är halv tio, klockan tio ska jag på fjärilssafari. Natt-fjärilssafari! Jag hoppas att Agnes kommer, det vore roligt :).
Jag kanske tar en bild vem vet.
 
Igår var det fest på vången(gatan där jag bor)! Det grillades för fullt, både kyckling och veg-korv. Vi snackade, körde stafett, bränboll och åkte in till byn med Simons maffiga traktor för att fira Schweiz nationaldag lite hoss pastorn emd smällare. Vi åkte även traktor senare under natten men då var det vildsvinssafari och den här gången var det Rasmus traktor och han som körde. På tal om Rasmus, jag fick låna en av hans tjocktröjor på grund av kylan som jag måste komma ihåg att lämna tillbaka.
Jag skulle vilja tacka allesammans som var med igårkväll hoss Olssons för jag hade jättekul och jag tycker att det finns nästan inget bättre sätt att spendera sommarkvällar på.
 
Nu drar jag iväg med pappa och förhoppningsvis så får vi syn på nån fjäril :)
 
/Sara
Ps. jag har precis tittat på Wallander med mamma och pappa
 
 

 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: