Varmblod är Charmblod

2015-08-03
19:30:59

För mycket köttfärssås...
Hoppträningen med Loise gick jättebra. Jag lär mig så mycket nya saker varje gång jag tränar för henne. Den här gången så förändrade hon min sits helt och hållet, jag kanske kan visa det i en video då jag tycker att det är värt att visa det för andra med. Tallium skötte sig exemplariskt och vi samspelade verkligen. Anns barnbarn hängde med igen, det är bara roligt att hon hänger med :).
 
 
Den var ju så god! Men jag åt för mycket och kanske en gnutta för snabbt...så nu har jag ont i magen :(. Spagetti och köttfärssås får man ju inte varje dag så det gäller och passa på när det serveras.
 
Nu ska jag till Bosarpssjön med my people <3 och golfa lite.
 
Ha det najs!
/Sara
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: