Varmblod är Charmblod

2015-08-27
10:45:43

Min coola mormor
Jag glömde att skriva om min dejt med mormor i tisdes på grund av jag skrev på den andra bloggen så jag gör det nu istället. I tisdes var det förresten en vecka sedan skolan började!
 
Min mormor fyllde 70 så jag bestämde en dejt med henne och bjöd henne till yogiboost. Det var jättekul, vi snackade och kökade god glass. Min favorit-topping är äpplen rullade i kanel, det är sååå gott! Mormor var på jättebra humör och vi snackade mycket. Hon uppskattade yoggiboost jättemycket och funderar nu på att kanske ta dit morfar nån gång. jag hade jätteroligt och när vi käkat färdigt gick vi till Cassels och shoppade, de hade halva reapriset! Med hjälp av mormors goda smak och råd köpte jag tre snygga tröjor. En av dem har jag på mig just nu!
 
Jag beundrar min mormor och det känns som om jag kan prata om nästan allt med henne, allt från tro till mat.
 
 
Kram, Sara <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: