Varmblod är Charmblod

2015-02-08
21:06:02

En solig, söt, söndag

Jag vaknade senare än vanligt, cirka vid nio eftersom att jag varit uppe till sent igår kväll eftersom jag var värd vid en stor haitigala som min kyrka anordnar.
Under förmiddagen packade jag inför skidlägret som jag kommer att åka på om en vecka. Det tog ganska lång tid men till sist blev jag (nästan) klar. Under eftermiddagen red jag ut barbacka på Sammy. Vi slog följe med Frida och hennes ponny Mille. Solen sken och det var bara några få moln på himlen. Fastän solen sken så blåste det och vi var kalla om våra tår, men det var ändå en helt underbar ridtur.
Till kvällsmat så lagade jag pannkakor, som blev väldigt smarriga, även de som jag pajade.

Jag har tittat på The Mentalist med mamma och pappa framför TVn och nu ska jag nog packa det sista innan jag lägger mig.

 

Kram, Sara


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: