Varmblod är Charmblod

2015-02-06
09:12:00

I´M back on track!

Det här året har verkligen börjat bra! 

Sammy och jag har varit på tre hoppträningar varav två av tre gick bra, en av gångerna så gick det så bra så att jag kan säga att det aldrig har gått bättre! Vi har varit med på en julklappshoppning också och det gick faktiskt jättebra!

Jag har hållit på en del med förberedelserna inför Haitigalan, det kommer att bli stooort!

Vi förbereder:

– flera grymma låtar

– tre/fyra olika teatrar

– fett god mat!

– och mycket mer men det får ni se när ni kommer dit!

Imorgon gäller det! Klockan 18.00 bör en hel del människor börja strömma in genom Rickarums missionskyrkas dörrar! I måndes hade vi möte om programmet, det kommer att bli så kul och det kommer att hända så mycket häftiga grajor! Vi har räknat med att galan är slut halv tio :).

Igår kväll tränade jag, Iris och pappa på låtar och olika komp! 

Idag kommer platsgruppen "bygga om" kyrkan till en fest/galalokal! Imorgon på morgonen ända fram till galan så kommer olika grupper att samlas i kyrkan för att förbereda! 

Idag är det dessutom frekvent! Karen, den nya glada pastorn har meddelat att Elina står för programmet, men var det blir för program är än så länge mycket hemligstämplat...!

 Anda saker som har hänt mig den senaste månaden är till exempel att jag har skrivit en hel del dagbok (lite för mycket om man frågar mig). Det är en skoluppgift, Trainingdiary heter uppgiften. Vi ska skriva ner varje dag hur mycket vi tränar och diverse andra saker. Men jag har tryckt in lite annat i den också så den är nog mer lik en vanlig dagbok än en träningsdagbok. Jag har också skrivit lite dikter (i dagboken). Jag har faktiskt upptäckt att det är lättare att skriva vad man känner i en dikt för då behöver man inte vara så organiserad! :)

 

Mamma och pappa har varit borta en vecka för att åka skidor. Den veckan kom farmor och bodde hos oss :). Jag har simmat med Ploy i tivolibadet och jag har anmält mig till det nationella FN rollspelet! 

Tänk att det var en månad se som jag var inte på internet "på riktigt"! (jag har ju fått göra en hel del läxor och diverse pliktsaker på dautan ;) ).

 

Idag ska jag storhandla med Ploy och sen ska hon hänga med mig hem! 

 

Idag tänker jag ha en bra dag och det borde du med!

Många, många kramar från Sara! <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: