Varmblod är Charmblod

2015-02-25
20:18:31

Stoichiometry är bättre än Concentration
Jag och ploy sitter vid matbordet och gör läxor, Iris och pappa spelar musik för full rulle! Nananana What more in the name of love? In the name of love! What more in the name of love? In the name of love! nanana.... Det låter riktigt maffigt ;D! Besta hemmabandet i Sverige!
 
Nu är det färdigläxat, Ploy och jag hänger på mamma som ska titta på perception (deckarserie). Jag tror jag ska springa lite också .).
 
 
Btw, jobbig sak hände idag. Jag mådde jätteilla i bilen så jag hoppade ut vid brevlådan för att få lite frisk luft. Då kändes allt bra men fem sekunder senare så spydde jag lite.... när jag kom inn så käkade Ploy och jag massa frukt och speciellt vattenmelon som vi hackade!
 
Vi ska äta vattenmelon nu igen
 
bye, bye! :* <3
 
 
Livet är bra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: