Varmblod är Charmblod

2015-01-04
09:18:17

vacker morgon
 
Idag är det verkligen perfekt väder för en pilgrimsvandring!...eller ritt, för jag ska "möta upp" i Rickarum och rida på Sammy. 
Jag skrev ju att jag hade gjort en vlogg igår, och det hade jag problemet är bara att jag måste först ladda ner ett konverteringsprogram, sen måste jag konvertera filmen så att jag kan nvända den i movie maker (det är vad jag håller på med nu) sen måste jag ladda upp det i movie player sen måste jag klippa den så att den inte är 20 minuter lång sen måste jag spara ner den och sen måste jag ladda upp den på youtube och sen kan jag kopiera adressen och lägga ut den. Det stora problemet är dock att min dator är segast i hela världen! Så i den här takten blir jag väll inte färdig förresns nästa månad! :`(
Nån som vet ett annat sätt jag kan använda mig av för att det ska gå snäppet snabbare? jag är öppen för alla förslag!
 
Ha e bra dag, det ska iallafall jag! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: