Varmblod är Charmblod

2015-01-05
13:50:33

varför jag inte ska vara inne på internet, datan, mm. i en månad...
Hej baloo!
jag är alltså fett nöjd med den här vloggen!
Jag fick med att jag ville och överskred inte ens 15 min! ;)
Jag pratar om en viktig liten händelse som hände på nyårslägret jag var på nyss, lite tankar om att vara vacker och en snilleblixt jag fick för nån dag sen.
Off-line challenge. iris tror att jag inte harv laddat upp videon änn för att jag inte vågar... men här kommer den!
Så sms och telefon kommer jag att svara och skriva på. 
Så ses vi igen om en månad! (5 februari). Om jag inte klarar detta så lovar jag att jag kommer simma i vramsån.....och filma det! men jag kommer inte göra det i februari! jag vill ju inte dööö! ;)
 
Btw, det är i slutet jag snackar om internetsaken!
 
Nog prat här kommer vloggen, med ännu mera snack!
 
 
Puss och hej leverpastej!
<3
Ps. nu ska jag ha pickninck! ;)
 
synd att jag inte kommer blogga under en hel månad från och med nu, jag har ju precis kommit igång igen! :(.
 
 
 
 
:D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: