Varmblod är Charmblod

2015-03-20
11:06:23

Nästan solförmörkelse (om det inte vore för de dumma molnen)!
Sitter i biblioteket med min laptop. Vi var precis ute för att åskåda solförmörkelsen men det var istället total solför"moln"ing. Som tur var han vi ändå se lite av den från mattelektionen genom fönstret! 
Efter lunchen har jag biologi och klockan 16 ska jag rida halv/fullblodet Tallium, hästen som jag hoppade i Tisdes. 
Det gick bra å simma igår, ps. jag äääälskar att simma! Om man vet hur den stora lekpoolen ser ut så kan man tänka sig att jag dök i från kanten med trampolin och simmade under vattnet (djupt) ända till nästa kant som gränsar till den grunda poolen. Det är progresss för min del och jag var inte ens andfådd!
 
Ikväll är det frekvent i kollektivet och sen ska vi sova över hoss brottarn Elin, ser fram emot övernattningen! Ploy kommer dock att stanna hemma från frekvent idag.
 
/Sara
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: