Varmblod är Charmblod

2015-03-02
21:03:46

Simmat och nu är det labraportdax...snart är det dax!!!
Idag har jag simmat mycket längder i Tivolibadet med Ploy. Hon simmade en längd och jag simmade tre och så höll vi på. Vi tränade också på att kråla. Vi simmade i två timmar. Eller... vi simmade ju inte bara! Vi åkte rutschkanan bak och fram, vi hoppade, vi dök och vi bastade.
 
Kalle har ätit kvällsmat hoss oss, det var mysigt. Han är en go person!
 
Nu gör jag labrapport-läxor och Ploy spelar piano. Jag börjar få grepp om del här med moles, consentration, molarmass ect. nu! Det känns riktigt bra!
 
Till läxorna lyssnar jag på Michael Jaksson (inspirerad unde engelskalektionen utav Imad). Men inte bara det, lite John Lennon också. Speciellt en låt som jag lyssnar på om och om igen "Imagine".
Den låten talar verkligen till mig :3.
 
Snart är det nationellt FN rollspel, vi hade möte idag! Det ska bli megaroligt! ;D
 
Här kommer lite bilder också!
 
Hajdå!
/Sara
 
ps. vindruvor e gött också!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: