Varmblod är Charmblod

2015-03-20
11:26:08

Varför du borde lära känna mig!
Jag undrar varför det ska vara så svårt att säga något bra om sig själv!... Jag har svårt för det och de flesta jag känner har svårt för det. Det kvittar hur bra man är på att peppa andra genom att säga på så många sätt hur bra och fanstastisk personen är, när man frågar personen om det finns nåt bra med DIG, då blir det med ens längre tanketid och sedan hasplar man ofta ur sig något snabbt i´bland säger man inget alls. varför ska det vara så svårt då?
 
Dels tror jag att det är därför att vi sätter höga krav på oss själva, krav som är svåra att nå upp till, dels tror jag att det är därför vi inte är vana vid det.
 
Därför har jag bestämt mig för att skriva 16 bra saker om mig själv!
 
 
Jag...
  1. Har en pyjamas som ser ut som en onepiece designad under 80 talet, detta är faktiskt sant då min mamma sydde den när hon gick i 8an.
  2. Älskar second-hand butiker.
  3. Tycker att jag är söt, vacker och...sexig, såg mig i spegeln och tänkte att idag är jag verkligen söt och sexig ;) dessutom tycker jag att alla människor runt omkring mig också är så otroligt vackra!
  4. Går gärna emot strömmen.
  5. Tycker om att debattera.
  6. Älskar att skratta och ha roligt.
  7. Vågar ta risker, är modig.
  8. Möter alla med ett leende, får andra att le.
  9. Är äventyrlysten.
  10. Älskar naturen och alla djuren, uppskattar det som finns omkring mig.
  11. Är säker på mig själv och tycker om mig själv.
  12. Tycker om att uppträda och att sjunga, jag älskar att stå framför publik. Jag är bra på det dessutom.
  13. Bryr mig om omvärlden, mina medmänniskor och om framtiden.
  14. Tycker faktiskt om skolan och är inte den som klagar (i första hand).
  15. Har fyra hippiebyxor hemma!
  16. Jag är bra på att simma.
 
Det kanske är svårt att säga bra saker om sig själv men jag tror att skriva ner dem såhär kan ta dig en bra bit på vägen!
 
Här kommer förresten några bilder från imorse.
 
Puss och kram /Sara 
 
ps. Vi har fått kycklingar idaaag!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: