Varmblod är Charmblod

2015-10-13
13:32:00

Agrrr I know now what I´ll be for halloween
Oj, jag skrev visst på engelska #IBproblem ;). Inte så enkelt alltid att switcha tillbaka till svenska bara sådär! Dessutom har jag pluggat både historia och biologi nu på rasten efter lunch så har en del saker som snurrar runt i huvudet. Snart har jag historia. Jag har valt higher level historia så jag har ganska mycket av det. Men det gör inget för jag tycker om historia. Idag ska vi diskuttera Mussolini och fascism tror jag.
Mormor hämtar mig utanför skolan tio i tre och då ska jag till CSK (sjukhuset). Jag ska nämligen få sprutbehandling så att jag kan slippa vara så allergisk. 
Innan lunchen shoppade jag med Chloé på röda korset, jag har nu en full halloween utstyrsel... hehe
När jag kommer hem vill jag rida en lång ridtur i skogen med Sammy för att rensa tankarna lite. Jag blev glad igår när jag fick reda på att Sammy hade skött sig jättebra när mamma hade ridit honom.
 
Vet ni vad jag gjorde igår XD? Jag skrev i min hemliga blogg, jag kan nämligen inte hitta min dagbok så då skriver jag av mig där istället :).
 
 
 
Lots of Hugs, Sara
 

Kommentar:
#1: Anonym

vad är det för hemlig blogg du menar? hade jätte gärna läst den också <333

Svar: Den är som min dagbok, dvs att jag inte vill att den ska vara öppen för alla. Jag är inte sås äker på det och dessutom, vad är det fö mening med att ha en hemlig blogg om den inte är hemlig? <3 <3 <3
Sara

2015-10-13 @ 17:23:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: