Varmblod är Charmblod

2015-10-13
20:53:00

bilder från när vi paddlade, scout och en del annat
 
Här är några av bilderna:
 
Här kommer lite till bilder som jag har glömt eller inte haft tid att lägga upp:
 
Här kommer lite bilder från förr, förra måndagen när vi på scouterna vandrade till min mormor och morfar för klimatet. Inspirationen fick vi av actnow och klimatmötet som skulle äga rum i Frankrike.
 
Såhär trött var jag när jag gick upp halv tre mitt i natten för att fota super-blod månen!
 
Här är lite annat... . :)
 
 De här bilderna tog jag idag :)
 
Puss och kram, godnatt, Sara
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Anonym

Sv: vad kul att du gillar inlägget!! Ja ungdomen är fantastisk!! :D

2015-10-14 @ 21:25:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: